Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Elin - 2 oktober 2009 23:00

Det kommer att bli en intressant helg på hotellet med andra ord, men det går säkert bra ändå. Dock verkar det alltid vara under de helger som jag ska jobba som det antingen är pingis-turnering (vilket innebär tidiga frukostar) nånstans i närheten eller Odd Fellow-folk. Den här helgen är det 14 norska damer som har "invaderat" oss. Aja, glada verkade dom vara iallafall.


Räknar dagarna och nästan timmarna tills nästa tisdag också. Längtar något så kopiöst tills jag får träffa min karl igen. Saknar honom något sanslöst!

Av Elin - 2 oktober 2009 12:11

Hade frukosten på hotellet igår och hade sovit kanske 4½ timme under natten. Inget ovanligt egentligen, brukar sällan få ihop många timmars sömn innan ett frukostpass. Dock verkar det som att jag tog igen det med råge inatt. Somnade runt halv åtta på kvällen, vaknade till efter kanske en timme när min karl ringde, somnade igen efter samtalet, sov till midnatt ungefär när han ringde igen för att säga godnatt. Somnade om efter ett tag och sov till kl 10 idag. Galet länge med andra ord, kan man vara så trött efter en vanlig dag, eller beror det på att jag fastnade i nån dröm?


I övrigt på jobbet har inte mycket förändrats de senaste två veckorna som jag varit borta, förutom att ett visst orosmoment som varit lite oklart nu är borta, vilket känns skönt. Mitt oktoberschema var inte fullt lika bra som det förra månaden, men tack vare en kollega som gick med på att byta lite pass med mig så kommer jag att kunna åka upp till u-town och Certain Someone i ungefär två veckor igen från tisdag nästa vecka! Som att jag längtar! Har kommit fram till att det är ganska bra att jag bara har en halvtid nu när min karl kommit in i mitt liv, visst, jag blir inte rik på det, men jag klarar mig och får möjligheten att träffa honom oftare än om jag jobbat heltid, så jag är nöjd :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards