Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Elin - 17 oktober 2009 16:43

Det har inte blivit mycket bloggat på sista tiden. Egentligen vet jag inte varför, men har inte haft så mycket att skriva om antagligen. Är fortfarande i U-town hos min karl, blir här till på onsdag. Har nästan hunnit vänja mig vid att vara här hela tiden, det kommer alltså att bli tomt att inte ha honom runt mig när jag åker hem igen. Men men, inte mycket att göra åt saken egentligen, jag vet ju att vi kommer att ses igen så snart det blir tillfälle.


Vad har vi haft för oss då? Var hemma hos Pysslerskan på födelsedags-/inflyttningsfest förra lördagen. Hon hade fixat tårta, paj och annat gott tilltugg. Det blev en hel del surr, träffade en barndomsbekant som jag inte sett på åratal, hon  kände inte igen mig först, men poletten trillade ner ganska snabbt :P Det blev även en nostalgitripp med sällskapslekar som till exempel djungeltelegrafen. Pysslerskan använde oss lite som "försökskaniner" inför framtida arbete, hon är ju utbildad lågstadielärare :) Roligt var det iaf!


Övrigt i veckan har det varit rätt lugnt, vi är lite småkrassliga både jag och min karl, så det har blivit att hålla sig hemma. Men ikväll blir det kanske utgång! Skulle inte vara helt fel faktiskt, har ju inte varit ute här i stan än. Får se hur det blir. Nu är det dock dags för middag, rullader av älgkött med hemmagjord klyftpotatis. Mums!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards