Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Elin - 10 oktober 2009 15:25

Har varit här i u-town hos min Certain Someone sen tisdags kväll och allt känns underbart. Saker och ting klaffar liksom på ett sätt jag inte riktigt trott var möjligt, iallafall inte för mig. Och jag klagar verkligen inte :)


Igår var vi och kollade på en hockeymatch mellan Björklöven och Leksand. Hade aldrig varit på en hockeymatch live förr, så det var lite roligt. Att vi kom in gratis gjorde inte saken sämre heller :) Tyvärr vann inte hemmalaget, men men, det spelar faktiskt inte så stor roll för min del, då inget av lagen är något jag håller på egentligen. Men man måste ju låtsas heja på något lag bara för sakens skull. Annars är det ju som ingen mening med att kolla på matchen, eller hur? Stämningen var riktigt bra också, så på det stora hela var det lyckat. När vi kom hem senare tog vi ett glas vin och satt och surrade ända till nånstans runt kl 5 i morse. Galet vad tiden gick fort. Men det är ju så det ska vara tycker jag, att fortfarande ha saker att prata om även efter ett sånt långt samtal.


Ikväll blir det en liten fest hemma hos Pysslerskan. Hon har nyligen fyllt år och bjuder på tårta. Mums! Sen blir det kanske en sväng ute i U-towns nattliv. Kan bli intressant :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards