Alla inlägg den 8 september 2009

Av Elin - 8 september 2009 18:42

I söndags blev vi definierade, igår blev vi officiella. Som många av mina bekanta skulle säga "är ni tillsammans på facebook?" när jag yttrade något sånt. Och jo, så är det. Vi är tillsammans på facebook, och överallt annars också :) Hade dock berättat för mina föräldrar innan det hela hamnade på facebook, vilket känns bra med tanke på att alla pappas systrar finns på min vänner-lista där och det är väl inte riktigt den vägen man ska gå, iallafall tror jag inte min mor skulle bli helt glad om hon fick veta det den vägen :P Det här känns bra iallafall, det gör det verkligen.


Annars hände inte speciellt mycket under dagen igår, jobbade kväll, inget direkt oväntat hände. Galet seg kväll faktiskt.


Kan inte sluta tänka på och längta till måndagkväll, då är jag hemma hos min karl igen :)

Ovido - Quiz & Flashcards