Alla inlägg den 10 september 2009

Av Elin - 10 september 2009 00:45

Fick ett trevligt Wake-up call idag av Certain Someone. Brukar aldrig bli glad åt att bli väckt innan jag sovit klart men blir det av honom av någon anledning. Det var för övrigt riktigt tur att han ringde när han ringde, för jag hade klipptid bokad kl 12 och kl 11 sussade jag fortfarande sött. Hade fastnat i ännu en skum dröm, den här gången spelade jag tennis med badmintonracket. Det gick väl inte helt bra kan tilläggas. Hursomhaver, begav mig ut på stan mot frisörsalongen, hade inte varit där länge alls innan Diva dök upp också. Det var trevligt. Klippningen tog ca 1½ timme, vilket är betydligt längre än vanligt när jag varit hos frisören, men jag klagar faktiskt inte. Tycker det är galet skönt när någon håller på med mitt hår, skulle kunna gå till frisören flera gånger i veckan bara för att få håret tvättat och fönat om jag hade haft råd. Blev nöjd med klippningen också, det blev lite anorlunda än vanligt, men inte någon gigantisk skillnad, men lite kul är det med någon variation ibland ändå, eller hur?


Tog en snabbfika med Diva innan det var dags att gå till jobbet för ännu ett kvällspass. Lugn kväll, inget uppseendeväckande som hände. 


Grattis förresten till min kära storasyster som fyller år idag (eller igår om man ska vara petnoga över vad klockan är just nu) och grattis till mig som firar 6-årsjubileum för innehav av körkort, om man nu får säga så ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards