Alla inlägg den 19 september 2009

Av Elin - 19 september 2009 18:22

Det är redan lördag, galet vad tiden går fort när man har roligt. Eller bara har ett underbart sällskap. För tillfället har jag både och. Vi har inte gjort sådär mycket saker egentligen, mest bara varit i varandras sällskap. Igår var vi dock på middag hemma hos en av hans kompisar, det var riktigt trevligt och riktigt god mat. Känner mig dock lite "sådär" idag, vet inte vad som är fel riktigt. Certain Someone sa att jag var varm i pannan, antar att jag har lite feber. Vägrar dock att vara sjuk medans jag är här så har bestämt mig för att fantisera bort det. Krasslig kan jag vara när jag kommer hem igen, just nu har jag inte tid.


Dagarna som varit har varit hur bra som helst, trivs så bra i min karls sällskap. Undrar vad det är jag gjort för att förtjäna det här, men något bra måste det ha varit :)

Ovido - Quiz & Flashcards