Alla inlägg den 30 september 2009

Av Elin - 30 september 2009 11:55

Kom tillbaka till ösd igårkväll, det känns väl.. ok. Det var lite jobbigt att åka eftersom att jag inte vet när vi kommer att ses nästa gång. Jag vet att det inte kommer att dröja speciellt länge, men av någon anledning tycker jag alltid att det känns lättar att åka ifrån någon man tycker om när man vet när man kommer att ses nästa gång. I vårt fall kommer jag att åka upp igen så snart mitt jobb tillåter, det är ju bara det att jag inte sett schemat för oktober ännu. Resan i sig gick bra men var seg, hade dock turen att få kliva av vid sjukhuset istället för vid busstationen, det är mycket närmare hem då och när jag ogillar att gå ute ensam när det är mörkt var det ju mycket passande.


Gick och la mig hyffsat fort, tog itu med lite räkningar och sånt som behövde betalas, surrade med Grabben i granen på msn ett tag och ringde sen till min karl. Det blev ett långt samtal som vanligt och jag hann bli riktigt trött medans vi pratade och somnade med en gång efter att vi lagt på. På något sätt kändes det inte riktigt lika tomt bredvid mig då, vilket var skönt. Jag har ju hunnit vänja mig vid att sova bredvid honom nu dom här senaste två veckorna och det är ju alltid lätt att vänja sig vid något man tycker om.

Ovido - Quiz & Flashcards