Alla inlägg den 21 september 2009

Av Elin - 21 september 2009 23:26

Gruvar mig redan för att åka härifrån och det är ändå flera dagar kvar, förutom en liten paus på två dagar hemma i P-town. Åker dit på onsdag, sen kommer Certain Someone dit på fredag. Sen blir det några dagar till här i U-town innan det är dags att bege mig tillbaka till jobbet igen. Kan bara hoppas på att jag kan få ett liknande schema som jag fått den här månaden fler gånger. Min kollega som har den andra halvtiden verkade inte ogilla idéen iaf, får ta och snacka med henne igen och sen hon som lägger schemat när jag kommer tillbaka. Förstår dock fortfarande inte varför jag börjat gruva mig redan, ok om det vore sista dagen här, eller? Eller är det för att det här är anorlunda än något jag upplevt tidigare? Vet dock att jag inte vill vara utan det här som varit senaste veckan, aldrig någonsin.

Ovido - Quiz & Flashcards