Alla inlägg den 13 september 2009

Av Elin - 13 september 2009 20:44

Den här dagen har verkligen gått hiskeligt långsamt. Den har känts som den 23e december när man var liten ungefär, som då var årets längsta dag i väntan på tomten och alla julklappar. Det är dock inte så att jag haft tråkigt, har hunnit med en hel del idag. Träffade en god vän som jag pluggade med här i stan tidigare, hon, hennes fästman och deras lille son (som har blivit galet stor) kom upp till stan igårkväll så idag hann vi med en snabbtur i några affärer och även en fika. Det var riktigt roligt att träffa dom igen, det var rätt längesen sist nu. Hem sen och tvätta, en tråkig hushållssyssla, även om den är bättre än att diska. Nu är det iallafall gjort och väskan är packad för morgondagens resa. SOM att jag längtar. Har en känsla av att dagen imorgon kommer att gå ännu långsammare än dagen idag har gjort, om det nu är möjligt. Ska bli skönt att komma härifrån ett tag, att få umgås med min karl i nästan två veckor, träffa familjen och Skrutt och samtidigt inte behöva oroa mig för det ekonomiska då jag redan kommit upp i normalt antal arbetstimmar den här månaden. Underbart är ordet, underbart.


Om ungefär 25 timmar är jag hemma hos min Certain Someone. Längtar.

Ovido - Quiz & Flashcards