Alla inlägg den 16 september 2009

Av Elin - 16 september 2009 13:53

Vad hände igår då? Hmm, Certain Someone for på skolan så jag hängde med hans fyrbente vän någon timme innan karln kom hem. Drog och handlade och gjorde mat sen. Blev inget avancerat, men gott var det ändå. Mat behöver verkligen inte vara avancerad för att vara god. Myste på ett tag, tog en tur med bilen och hämtade hans xbox hos hans kompis och sen var det hans favoritlag som hade match så tvn åkte på. Har aldrig varit särskilt intresserad av att titta på fotboll, Sveriges landskamper kan gå an, men annars har jag aldrig riktigt intresserat mig för det, men när jag fick slut på saker att kolla på nätet bänkade jag mig i soffan bredvid min karl, mest för mysets skull än för fotbollens. Av någon anledning var det inte alls tråkigt att kolla på fotbollen då :P


Annars hände inte så mycket under dagen, njöt mest av sällskapet men hann även med att läsa lite inför den där fruktansvärda resttentan jag har hängade efter mig som jag ska försöka klara av nu om några veckor. Hoppas verkligen att det går vägen den här gången så att jag får ut min examen någon gång.

Ovido - Quiz & Flashcards