Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Elin - 6 juli 2009 15:39

Fjärde frukostpasset i rad igår. Ännu tröttare än de tidigare dagarna, trots att jag gått och lagt mig så tidigt. Inte för att jag somnade speciellt tidigt ändå, men men..


Dagen gick hyffsat fort, mycket att göra så tiden bara rann iväg. Han hade frågat mig tidigare under dagen om jag kunde passa Charmtrollet ett par timmar under kvällen. Blev bjuden på hemlagad mat så då kan man ju inte säga nej. Sen är det ju riktigt roligt att härja på med Charmtrollet också. Vi hade riktigt skoj och Han kom hem lagomt tills att hon skulle gå och lägga sig. Efter att hon somnat kollade vi på film. Han hade hittat nån hemsida som stremade filmer gratis, så vi kollade på Änglar och Demoner. Vart riktigt förvånad över att den fanns med, eftersom att den fortfarande/nyss går/gått på bio. Och det var ju en svensk sida också. Var hyffsat trött efter allt bus tidigare under kvällen och kämpade på rätt bra för att hålla mig vaken. Dock lyckades jag inte, somnade någonstans i slutet. Tur att jag sett filmen innan. Det fula var att jag drömde om filmen, precis som den var, så när Han väckte mig och sa att filmen var slut säger jag "nej det är den inte alls!" Men sen ser jag att eftertexterna rullar och inser att jag drömt, och Han fick sig ett gott skratt :P

Ovido - Quiz & Flashcards