Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Elin - 13 juli 2009 23:46

Blev väckt av ett sms runt 8-tiden i morse från en av tyskarna. Han kommer hit 14-15 augusti! Galet roligt! :) Måste verkligen försöka ta mig ner dit i höst, på något sätt. Lyckades hålla mig vaken, även om jag var sugen på att vända mig om och sova ett tag till. Men bestämde mig för att kolla på ett par avsnitt av SATC istället. Lite senare började jag och min kombo att städa lägenheten eftersom att mina föräldrar skulle komma och hälsa på. Det blev så fint så! Tog en lunch med Cykelförsäljaren nere på pizzahaket en trappa ner, gott som alltid. Mor och Far anlände ca 2 timmar senare, då blev det en promenad med jyckarna och sen gick vi och inhandlade lite vin och öl. Mor och Far var sugna på hamburgare efter deras långa bilfärd så det blev lite sånt också. Dock inte för mig och min kombo, vi var rätt mätta fortfarande från den sena lunchen, men jag kunde inte stå emot en subwaymacka.


När Mor och Far skulle ta ut hundarna för deras kvällsrastning pratade jag lite med Honom på telefon. Har inte berättat något om Honom för mina föräldrar, det känns liksom inte helt ok eftersom att vi inte har definierat vad vi "är" sinsemellan ännu. Har väl inte helt vågat erkänna något för mig själv ännu heller, jag tänker bara ta det som det kommer och njuta så länge det varar.

Ovido - Quiz & Flashcards