Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Elin - 10 juli 2009 17:12

Japp, det är tillbaka. Det där pirret i magen som hemsökte mig i vintras när Han och jag precis börjat dejta. Och precis som förra gången håller det i sig konstant. Jag håller på att bli galen, vet inte vad jag ska ta mig till, vill inte riktigt ge efter. Min kombo tycker att jag bara ska slappna av och njuta av det hela, jag försöker mitt bästa. Jag tänker inte släppa efter helt som jag gjorde sist, åtminstone inte förräns Han gör samma sak, om Han gör det vill säga. 

Av Elin - 10 juli 2009 13:31





If I could only read your mind

Tell me the answer I would find

Do you dream of me?

Av Elin - 10 juli 2009 00:03

Fick inviga pianot på riktigt idag, underbart! Fingrade lite på tangenterna igårkväll, men kunde inte spela ordentligt då eftersom att Småtjejerna hade somnat för natten. Men idag så! Lärde dem även hur man spelar "blinka lilla stjärna" och den äldsta lärde sig den utantill på noll-komma-nix. Riktigt duktig tycker jag! Hoppas att hon vill fortsätta spela och lära sig mer, det skulle vara riktigt roligt!


På jobbet var det en del huvudbry där i början av passet, men allt löste sig till slut. Mycket tack vare hjälp av direktörskan på hotellet bredvid, inte helt dumt att samarbeta med sina konkurrenter ibland, även om jag inte ser det hotellet som en konkurrent, så mycket som vi hjälper varandra stup i kvarten. Lite senare under kvällen kom Basketspelaren förbi med take-away från en kinarestaurang här i närheten. Gott! Betydligt bättre än den frysta lassagnen som jag hade köpt innan jag gick till jobbet idag. Sen var det ju riktigt trevligt med lite sällskap också :) När det var dags att räkna kassan för dagen hittade jag några kuvert med namn på oss som jobbar på hotellet i lådan. Vi hade fått varsitt presentkort på två middagar på en nyöppnad restaurang här i stan, NAJS! Pratade med Honom på telefon på vägen hem och frågade om Han ville följa med mig dit imorgon, och Han sa ja. I guess Ive got me a date! :)

Ovido - Quiz & Flashcards