Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Elin - 2 augusti 2009 21:41

Galet vilken jobbig dag det var på hotellet idag. Många av gästerna hade festat rätt rejält under den gångna helgen och rummen såg ut därefter. MYCKET sopor, tomglas, tomburkar och diverse annat. I vanliga fall är man klar med städet runt 14-14.30 tiden ungefär, men idag var jag kvar till kl 17 och det var fortfarande inte klart. Hon som hade repan nu på kvällen sa att hon kunde fixa det sista så jag fick gå hem, jag är mycket tacksam. Energin var slut och humöret började tryta då jag var alldeles för hungrig. Gick förbi pizzerian våningen under lägenheten på vägen hem, orkade inte tänka ut någon annan mat att göra. Gott som alltid. Satte mig ute på gräsmattan på en filt tillsammans med min kombo, min pina-coladavän, hans kombo och hans kombos kompis. Småtjejerna var där en stund också, mycket trevligt.


Efter maten tog jag en lång och välbehövelig dusch. Kände mig alldeles äcklig efter allt städande i ölstinkande rum. Efter det har jag knappt lämnat mitt rum, har faktiskt redan lagt mig för kvällen. Blir väl inte att sova riktigt än, men om ett tag. Det känns som att det behövs.

Ovido - Quiz & Flashcards