Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Elin - 21 augusti 2009 23:36

Surrar med Skrutt i telefon när hon helt plötsligt utbrister: "Jag har fått Pokémon mellan bena!" Var verkligen bara tvungen att skriva om det, ont i magen av skratt, fnissläge deluxe! :D

Av Elin - 21 augusti 2009 22:55

Har inte varit utanför lägenheten idag. Har varit galet slapp med andra ord och som att det varit skönt. Sov minst 11 timmar, antar att jag behövde ta igen mig efter föregående natt där jag inte sov så mycket. Kikade på film med min kombos dambesök, Mamma mia, det var trevligt. När min kombo kom hem från jobbet berättade dom att dom pratat om att ha taco-kväll här tillsammans med Cykelförsäljaren och hans flickvän, och det tyckte jag skulle bli trevligt. Efter middagen började grabbarna lira guitarhero och vi tjejer satt kvar i köket och surrade över ett glas vin. Det blev en hel del skratt faktisk, riktigt trevligt om du frågar mig :)


Tankarna har farit åt ett håll jag inte trodde att dom skulle fara åt idag. Skumt och förvirrande. Äsch, det går säkert över så småningom.

Ovido - Quiz & Flashcards