Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Elin - 10 augusti 2009 23:42

Idag runt kl 11 kom äntligen min kära syster fram hit till mig. Galet roligt att träffa henne igen! Gick en sväng på stan, lunchade i parken, lagade god mat med min kombo och småtjejerna. Gott. Hängde på youtube en stund efter det hela högen, ganska roande faktiskt, innan min kombo åkte för att lämna barnen. Jag och syrran skar upp lite honungsmelon (ja, jag vet att jag blivit galen i det) och slog på Fantomen på operan filmen. Bara för att det var vi :)


Min syster är den enda i min familj som vet om Honom, och hur läget är mellan oss. På något vis känns det skönt att kunna berätta sånt för henne, även om jag inte är redo att berätta något för mamma och pappa. Det kommer jag inte att göra heller förräns det är seriöst och officiellt. Om det nu blir så vill säga. Jag vet att hon inte kommer att säga något till dom heller, vilket också känns tryggt.


Fick en "bad-gut-feeling" just nu. Usch.

Ovido - Quiz & Flashcards