Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Elin - 13 augusti 2009 00:11

Diva kom och joinade mig och min syster för frukost idag. Gjorde mannagrynsgröt, riktigt gott! Måste börja göra det oftare igen tror jag bestämt. Man håller sig ju mätt på det ett tag. Drällde på stan ett tag innan vi mötte upp med Honom och Charmtrollet för en fika. Var faktiskt lite nervös innan vi sågs, men det var onödigt, förstås. Första presentationen med någon i min familj avklarad alltså. Nog för att Storasyster vetat om Honom ända sen vi dejtade första gången där i vintras, så var det kanske inte lika stort som om det hade varit mamma eller pappa. Har en känsla av att DET kommer att dröja ett tag.


Efter fikat gick vi hem och slappade en stund innan vi gick en trappa ner för en pizza innan det var dags för hemgrupp. Gott med pizza och trevlig hemgrupp, som alltid.


Oj-hjälp-känsla. Vad gör jag nu? Scary.

Ovido - Quiz & Flashcards