Direktlänk till inlägg 22 juli 2009

Vilken dag

Av Elin - 22 juli 2009 22:27

Vars ska jag börja? Dagen kunde inte börja bättre, morgonmys med Honom, prat om allt möjligt och lite till. Han sa något som jag inte riktigt insåg vad det betydde just då. Det kom jag på bra mycket senare. Jag är verkligen inte så snabbtänkt alla gånger, men som att det har förgyllt min dag! Har flinat hela dagen :)


Annars idag då? Telefonen och porttelefonen på jobbet har gått varm. Vet inte hur många som velat ha rum som jag fått säga nej till för att det har varit fullbokat. Hoppas alla dom hittade någonstans att bo inatt. Skulle ha svårt att åka någonstans där det är högsäsong utan att ha bokat boende i förväg, men å andra sidan kanske det är ett äventyr i sig, på något vänster. Tiden har gått fort på jobbet iallafall och det ska man inte klaga på!


Gårdagen då? Skulle egentligen ha varit ledig, men en kollega hade en läkartid så jag tog ca halva hennes pass. Mycket att göra även då, så tiden gick fort. Efter jobbet hänge jag med Diva, gick och fikade och tog en sväng på stan innan vi for hem till mig en stund. Diva lånade datorn och jag nickade till i soffan en liten stund, ingen vidare trevlig värdinna direkt. Lyckligtvis tog han inte illa upp :P Lite senare under kvällen började jag och min kombo att kolla på Blade-filmerna, och lagomt till att vi ska börja se på den andra filmen i trilogin kom Han och joinade oss. Käkade en hel massa honungs- och vattenmelon. Galet gott. Kan inte minnas att jag ätit en så god honungsmelon förut, kunde knappt få nog! Mums! En bit in i tredje filmen avvek min kombo och jag och Han gick och la oss. Var skönt att sova.

Grymt bra kväll, med tanke på att jag och min kombo gått om varandra rätt mycket senaste tiden, har knappt sett honom alls. Och sen att slippa sova ensam sen gjorde ju inte saken sämre ;) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 28 oktober 2009 15:16

Har funderat på det ett tag, att skaffa mig en ny blogg. Skulle kunna kalla det nystart på något sätt. Kände att jag måste känna efter lite innan jag bestämmer mig helt och då är det väl lika bra att testa eller hur? Ja, jag vet att det inte är något...

Av Elin - 23 oktober 2009 23:24

Galet seg dag det var på jobbet idag, det hände nästan ingenting alls. Fick en komplimang av en gäst som jag förmodligen hade tagit på mer allvar om han inte i samma veva beställde sin fjärde flaska vin på bara någon timme. Jaja, det är sånt man får ...

Av Elin - 22 oktober 2009 00:58

Det sägs ju att "hemma är där hjärtat är". Vilket för mig skulle betyda att jag inte har mitt hemma här längre. Eller kanske lite mindre brutalt; att jag har fått ett hemma till. Jag tror faktiskt jag gillar den förklaringen bättre om jag ska vara he...

Av Elin - 17 oktober 2009 16:43

Det har inte blivit mycket bloggat på sista tiden. Egentligen vet jag inte varför, men har inte haft så mycket att skriva om antagligen. Är fortfarande i U-town hos min karl, blir här till på onsdag. Har nästan hunnit vänja mig vid att vara här hela ...

Av Elin - 10 oktober 2009 15:25

Har varit här i u-town hos min Certain Someone sen tisdags kväll och allt känns underbart. Saker och ting klaffar liksom på ett sätt jag inte riktigt trott var möjligt, iallafall inte för mig. Och jag klagar verkligen inte :)   Igår var vi och ko...

Ovido - Quiz & Flashcards