Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Elin - 5 juni 2009 15:29

Oron från igår är borta/avstyrd/"ingen fara på taket" nu. Skönt. Nu behöver jag inte tänka på det längre.


Fotbollskillen verkar inte vilja lämna mina tankar. Jag förstår inte varför, jag fick ju som jag ville, eller hur? Varför invaderade han inte min hjärna medans han var här? Varför skulle han göra det efter att han flyttat från stan? Det är så typiskt mig, blir så less. Addade han på msn för någon dag sedan, men har inte skrivit något till han än. Vet inte varför jag la till han på min lista heller. Jag vill ju ingenting med han, varför beter jag mig då som jag gör? Jag förstår inte... Kanske är det för att jag längtar efter närhet, från någon, och han var ju riktigt mysig att sova med. Ja, så måste det vara, nu bestämmer jag mig för det! 


Träffade Diva ute igår, det var roligt. Han har en kompis som han har sagt att han ska "fixa ihop mig med" typ. En dejt iallafall. Personen i fråga hade varit ute igår också, men hade hunnit gå hem innan jag kommit dit. Det var lite typiskt, men samtidigt kanske bra, eftersom att jag gått direkt från tåget och kände mig allmänt sunkig och trött. Tror inte jag hade imponerat något vidare igår faktiskt :P

Av Elin - 5 juni 2009 03:10

Kom fram till östersund runt 21.30 ikväll. Min Pina-Coladavän åker söderut imorgon så jag gick direkt från tågstationen upp till campuspuben för att hänga med honom "sista natten med gänget". Det var trevligt större delen av kvällen, förutom en ganska stor grej. En av dem jag satt tillsammans med vid bordet hade "lånat" min mobil när jag var på toaletten och skickat ett sms innehållande något MYCKET olämpligt till en person i min telefonbok. Inget av det han skrev i smset är sant, men jag är ändå orolig att det har vållat skada i något som är oersättligt och oerhört fruktansvärt jätteviktigt för mig. Jag tror att det ska vara lugnt och uppklarat, men känner att jag måste ringa igen imorgon och försäkra mig om saken. När jag fick veta vem som hade skickat meddelandet blev jag riktigt arg. Det är verkligen inte ofta jag skriker åt andra människor, men den här gången brast det totalt. Efter min utskällning verkade han ha insett sitt misstag och bad om ursäkt och lovade att han inte skulle göra om det. Undrar bara hur sjutton han kom på idén från första början, han är ju ändå en vuxen person.

Ovido - Quiz & Flashcards