Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Elin - 18 juni 2009 21:47

Ljudet av en borr som äter sig igenom en betongvägg, är enligt mig den värsta väckarklockan någonsin. Ett gäng elektriker håller på att dra in fiberkabel i vår byggnad och byggnaderna runt omkring vår lilla innergård. Det innebär en hel del borrande, tyvärr. Jag avskyr verkligen det ljudet. Senaste dagarna är det vad jag vaknat av. Jag vet att elektrikerna bara gör sitt jobb, men jag hoppas verkligen att dom är lediga imorgon, jag skulle hellre föredra min alien-formade väckarklocka som har ett sjukt jobbigt oljud framför betongborrning imorgon.


Dagen som varit då? Slöade en bra stund innan jag tog mig ut på stan, sen spenderade jag ett bra tag på jakt efter en 30-årspresent till min kombos kompis som fyller år på lördag, han skickade mig eftersom att han jobbade och sen hade sina barn. Sjukt svårt, varför är det alltid det när man ska hitta presenter till grabbar? Den här killen har jag bara träffat ett fåtal gånger också, känner knappt människan, vilket inte gjorde det lättare direkt. Jag menar, jag brukar ha svårt att hitta bra presenter till min bror, och han har jag ju känt hela mitt liv. Det gick tillslut iallafall, efter många om och men. Hoppas bara att han blir nöjd nu. Återstår att se på lördag om inte annat då vi ska dit och äta tårta. Verkar som att min lördag blir rätt fulltecknad, men inte mig emot.


Verkar ha fått en person på halsen som jag verkligen inte vill ha med att göra. Hua, jag brukar inte ha problem att umgås med nästan någon, men deh här personen ger mig nästan rysningar. Måste nog ta till drastiska åtgärder, hua.

Ovido - Quiz & Flashcards