Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Elin - 17 juni 2009 22:23

Har verkligen vänt på dygnet senaste tiden. Jobbigt. Hoppas på att lyckas vända tillbaka det på lördag när jag ska jobba frukost.


Dagen som varit då? Hyffsat händelselös faktiskt. Hade personalmöte på jobbet, men egentligen tog vi inte upp något nytt. Men lite nyttigt blev sagt iallafall, så antar att det inte var helt bortkastat. Och så fick vi ju gott fika också, så ska inte klaga på det :P En av mina kollegor behövde vara ledig ikväll så jag hoppade in för henne i receptionen, har legat på minus senaste två månaderna så säger inte nej till lite extra pengar just nu. Hoppas på att få jobba en hel del i sommar så att jag har råd att resa senare i höst! Har en känsla av att tyskland får vänta en stund, känner att jag vill prioritera england först och jag vet inte ens när jag ska hinna med det heller. Ska bli intressant. Annars har kvällen på jobbet varit riktigt lugn, de sista gästerna anlände runt 16-tiden så hade inte alltför mycket att göra. Diva kom förbi och hälsade på en stund, det var trevligt. Stängde en timma tidigare, var riktigt skönt faktiskt, lustigt vad en timme kan göra ibland.


Till er som jag pratat med angående de senaste dagarna när jag varit nere; TACK! Ni anar inte hur mycket det är värt att höra att dom där dumma tankarna jag har i mitt huvud bara är nonsens. Min dag idag har varit mycket bättre än gårdagen och dagen innan dess. Tack igen mina kära vänner!

Av Elin - 17 juni 2009 01:38

Sov för länge idag, igen. Dock ringde Diva och tyckte att jag skulle följa med honom när han skulle besikta bilen, så då fick jag en anledning att ta mig ur sängen. Efter besiktningen åkte vi till Subway, jag var sjukt hungrig. Tog en liten tur på stan och sen gick vi och fikade. Trevligt som alltid :) Efter att jag kom hem tog jag det mest lugnt, kikade lite på SATC och snackade med folk på msn. Var inte på världens bästa humör. Hade planerat in bio med min kombo och några till kl 21, Änglar och Demoner skulle vi se. Min kombo kom hem och märkte på en gång att jag inte var på topp. Undrar om vi bott ihop för länge? :P Nej, skämt och sido. Vi mötte upp med de andra som skulle med, handlade biogodis och tog oss till biografen. Det var skönt att tänka på annat en stund än det som malt mina tankar senaste. Filmen var helt ok, en av mina favoritskådisar var ju med så ska inte klaga.


Det är lustigt hur mycket det kan göra bara att chatta med en person som man alltid har trivts med. Blev på betydligt bättre humör efter att jag pratat med Honom en stund. Bestämde att vi skulle hitta på något på lördag, bara hänga lite. Ska bli trevligt, kanske inte blir en helt händelselös midsommarhelg iallafall. Kanske kan alla negativa tankar jag haft sköljas bort om jag får umgås med någon vars sällskap alltid får mig att må bra, åtminstone för en stund.


Dagens Yeah: Bio med vänner

Dagens Njea: Jobbiga depptankar

Ovido - Quiz & Flashcards