Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Elin - 20 juni 2009 12:55

Jobbade kväll igår, var lagomt opepp på det kan jag säga, speciellt när allt folk var ute och grillade och hade sig. Men men, har ju jobbat midsommarafton förr så det var väl egentligen inget mer med det. Telefonen gick varm hela kvällen, har nog aldrig skickat så många sms på en kväll förut. Men jag klagar inte, det fick ju tiden att gå lite fortare. Diva kom förbi precis innan jag skulle stänga, det var skoj, följdes åt till krogen sen, hade blivit övertalad av min kombos kompis att följa med ut och svänga dom lurviga. Dock blev det inget sånt, var knappt ut på dansgolvet faktiskt. Satt mest och snackade över nå drinkar. Trevligt om du frågar mig. Somnade dock alltför sent och väckaren ringde alltför tidigt i morse. Jobb stod på schemat. Hade gett mycket för en timmas sömn till kan jag säga.


Varför är det så att när man "letar" efter en pojkvän så verkar alla karlar som bortblåsta från jordens yta och när man INTE vill ha något förhållande så är det nästan som att dom står på kö för att vara med en? Jag förstår inte det alls. Varför kan det inte vara tvärt om för? Varför ska människan alltid vilja ha det hon inte kan få allra mest? Stör mig på det. Har fått en del uppmärksamhet senaste veckorna, samtidigt som mina murar är högre än någonsin, ganska typiskt eller hur? Det kanske är någon som försöker säga mig något.. hmm.. Kanske har gått och blivit kräsen, vill inte ha det som bjuds, även om det inte är något fel på det egentligen. Känner att jag stänger in mig själv mer och mer, verkar inte vilja släppa in någon riktigt.

Ovido - Quiz & Flashcards