Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Elin - 26 juni 2009 06:51

Näst intill fullbelagt på hotellet igår, skoj! Tiden går mycket fortare när man har saker att göra. Hade dessutom fått lön från båda mina jobb plus semesterersättning från hotellet för över ett års arbete. Me LIKE! Efter att ha missberäknat mina finanser en aning den här månaden känns det oerhört lättande att ligga på plus ekonomiskt igen.


Snackade med Grabben i Granen ett tag på msn under de lugnare stunderna på jobbet igår. Har aldrig träffat människan, men vi snackade rätt mycket online för något år sedan. Av någon anledning blev det ett uppehåll på vår kommunikation där nått år dock, men nu pratar vi flitigt igen! Det känns riktigt roligt faktiskt, det är en sån där person som jag kan prata om nästan allt med :)


Var lite sugen på en promenad efter jobbet igår, men då skrev Han på msn och sa att Han och en kompis skulle sitta på mitt extraknäcks uteservering och ta en öl och sa att jag kunde joina om jag ville. Sagt och gjort, kilade dit efter jag slutat, riktigt trevligt. Jag behövde inte sova ensam igår tillslut ändå.

Ovido - Quiz & Flashcards