Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Elin - 13 juni 2009 18:27

När tvätten var avklarad igår slappade jag mest. Var galet trött och ville inte vara trött under kvällens festligheter. Festen var helt ok, lite segt i början kanske, men den kom igång bra efter ett tag. Snackade på med en hel massa folk och sen var det dags för krogen. Och, som de flesta gångerna, (utgångarna med Skrutt är förövrigt ALLTID undantagna kommande uttalande) var krogen överskattad. Beställde Rosa Pantern av min favoritbartender, riktigt gott, har aldrig druckit den innan faktiskt. Men väntade mig faktiskt inte att det skulle vara annat än gott när det var han som blandade den. Har fullt förtroende för honom när det kommer till drinkar. 


Lämnade stället vid 1.30, var sjukt hungrig så gick och köpte mig en burgare. Gott. Mötte upp med Basketspelaren och satt utanför hans ställe och snackade medans jag åt, i regnet. Men men, självvalt så jag ska inte klaga. Dock tror jag att jag har lyckats ställa till det för mig igen, och nu måste jag ta konsekvenserna av det. Hua. Att jag aldrig lär mig. Avskyr ju när andra inleder mig i falska förhoppningar och sedan gör jag samma sak mot andra. Måste skärpa mig med det. Nu på en gång.

Ovido - Quiz & Flashcards