Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Elin - 8 maj 2009 16:46

Fick ett mess av Skrutt imorse innehållande en liten överraskning. Hon sa att det kanske kunde förgylla min vardag en aning. Egentligen vet jag inte varför, men jag har varit på bra humör hela dagen på grund av det. Nu när jag tänker på det kan jag inte sluta le heller. Tänka sig vad en möjlighet till något positivt, hur litet det än vara må kan göra. Hon hade fixat fram en emailadress till en person jag inte trodde jag skulle kunna kontakta någonsin igen, Sötskrutt! Tydligen blev jag skyldig hennes vän en tjänst för det hela, men det kan jag stå ut med. Hur resultatet än blir spelar det ingen roll. Får jag svar blir jag glad, får jag det inte är det sak samma. Jag är glad idag, och det är guld värt, även om jag sitter och är helt uttråkad på jobbet.

Ovido - Quiz & Flashcards