Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Elin - 25 maj 2009 22:20

Kändes lite segt att gå till hotellet idag, har varit därifrån för länge och jag har insett att jag inte vill jobba där speciellt länge till. Men man kan ju inte gå utan jobb så måste hitta ett annat alternativ först, får se hur länge det tar. Dock gick tiden hyffsat fort idag, telefonen ringde i ett och vi hade nästan alla rum uthyrda, så det var lite att göra iallafall.


Är en liten smula less på mig själv för tillfället. Eller rättare sagt min svaghet, eller vad man nu ska kalla det. Har haft något i mitt huvud hela dagen och det stör mig. Det skulle ju inte betyda något, det får inte betyda något. Måste se till att det förblir så. Måste.


Diva; jag ringer dig och berättar om bravaderna istället för att skriva om dom här :P

Längtar oerhört mycket tills den 2a juni! Då får jag äntligen träffa Skrutt igen!!



Ovido - Quiz & Flashcards