Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Elin - 24 maj 2009 23:22

Det luktar fortfarande av Bondsonen i mitt rum, på ett sätt borde jag ha lite ångest för det hela, men nej, jag har faktiskt inte det, inte än iallafall. Sen så luktade han ju rätt gott också så har egentligen inget att klaga på. Och så var han ju trevlig och het dessutom. Skrutt skrattade mest åt mig när jag berättade om mina bravader igår och tyckte att jag skulle söka till "bonde söker fru", kanske man ska fundera på ändå? :P Nej skämt åsido..


Kollade igenom alla bilder som min kombo tog under festen igår för en stund sen. Ojojoj säger jag bara. Många ansikten som jag inte hade en aning om vilka det var och diverse bravader mellan olika festdeltagare som jag missade helt igår. En serie bilder från när en kompis får dille på att sniffa på min nya parfym och därför drar i mitt hår för att bättre nå min hals med sin näsa fanns med, jag visste inte ens om att han tagit dem. Vidare fanns det också bilder med diverse pussande, slickande, hångel och kurragömma i garderoben med i albumet bland annat. Jag säger då det.. :P


Idag har jag varit mest trött, gick ner till parken tillsammans med min kombo och småtjejerna en stund, åt lite välbehövelig lunch och så, men gav upp efter en stund, gick hem och somnade prompt. När jag vaknat kände jag mig som en människa igen och det var dags att städa lägenheten. Det tog sin lilla tid, och sen var det dags för middag. Efter det har dagen varit mer eller mindre händelselös, förutom genomgången av bilderna från gårdagen. Imorgon vankas det jobb på hotellet igen, har varit ledig därifrån hela veckan, känns lite skumt fakiskt, på något konstigt vänster.

Av Elin - 24 maj 2009 14:22

Gårdagen var en riktigt bra dag. Tog mig upp strax efter 9 och började förbereda för kvällens fest. Bakade tårta (som jag blev sjukt nöjd med) och röjde undan lite här hemma. På eftermiddagen kom Han och hans dotter hit för att äta tårta, det var trevligt. Av någon anledning fick min kombo för sig att visa bilder från hej-då festen han och en kompis till hade för mig innan jag skulle flytta från stan förra sommaren och även ett par andra fester. Mycket skratt blev det iallafall, riktigt trevligt. Fick fina blommor också av Skrutt, min kombo och Han. Lite senare fick jag en fin bukett vildblommor också av en annan vän.


Runt 17-tiden kom min pina-coladavän och en vän till honom för att grilla innan festen skulle dra igång. Vi åt god mat och började festa så smått.  Diva kom och joinade oss och berättade att han ska bjuda mig på middag på restaurang framöver som present :) Efter någon timme verkade det som att det bara välde in folk här, helt plötsligt var lägenheten full av människor. Många visste jag inte vilka det var, men de flesta var trevliga iallafall. Började snacka med en bondson med en massa piercings som jag träffade för första gången i torsdags, då hade han varit "13 på en skala mellan 1 och 10 i fyllegrad" typ, och jag hade mest tyckt att han var dryg och jobbig. Men igår var han inte lika full och faktiskt riktigt trevlig. Vi pratade på ett tag och det ena ledde till det andra.. Jag tror jag lämnar resten av historien därhän, men det luktar av hans parfym i mitt rum idag. Runt tretiden blev vi hungriga, så jag, Bondsonen och min kombo gick och käkade kebab innan det var dags att sova.


Förresten, jag fick mig ett eget par Pois igår! Och inte bara det, utan min Pina-Coladavän gav mig sina, eftersom att dom inte hade hittat några i stan! Blev verkligen hur glad som helst, det var så omtänksamt och något som bara en riktigt god vän skulle göra. 


Festen var över alla mina förväntningar och jag hade en underbar födelsedag. Tack alla ni som delade den med mig! :)

Ovido - Quiz & Flashcards