Alla inlägg under juni 2009

Av Elin - 2 juni 2009 20:16

Sitter på bussen påväg till Skrutt! (Underbara mobila bredband). Har kommit ungefär halvvägs nu och inser precis att det är betydligt svårare än jag trodde att skriva rätt när bussen skumpar fram på de väl underhållna vägarna här uppe i norr *sarkastisk*. Träsmaken har gjort sig påmind mer än en gång men är inte less på att resa ändå, har ju något speciellt att se fram emot vid resans mål! Som att det ska bli roligt! Ja jag vet att jag tjatar, men jag längtar något fruktansvärt! :D


Vi har sett på film, ätit subwaymacka, snackat skit och atit godis. Pratat lite i telefon har jag också gjort och läst lite i en bok. Halva resan avklarad, andra halvan kvar. Blir nog lite mer bokläsande tror jag bestämt.

Av Elin - 1 juni 2009 23:50

En jobbdag som alla andra, dock kändes det som att det var betydligt mer att göra idag än vanligt. Vet inte om jag inbillar mig eller om det verkligen var så, men men..


Hade fortfarande lite dåligt samvete för att det blev som det blev med Fotbollskillen från i helgen, jag vet att jag bara var ärlig och kan ju inte låtsas något som inte finns, men kände ändå att jag ville prata med han och höra att allt var bra, så ringde honom när jag gick hem från jobbet. Han sa att alkoholen hade spelat in lite i alla känslor och att han inte var arg på mig eller något. Kändes bra. Somnade efter det och sov alltför länge, vaknade en stund och somnade igen sen. Inte så lyckat kanske.


När jag vaknade pratade jag lite med Basketspelaren på msn, han frågade om jag ville följa på en promenad med hans hund. Det lät som en bra idé att komma ut en stund och det hela blev en rätt lång promenad, 1½ timme. Strosade på och pratade om allt möjligt, riktigt trevligt faktiskt. Kan fortfarande inte komma över hur lång den människan är, helt galet. Efter promenaden kom min Pina-Coladavän över för att hänga och se film. Han beger sig söderut i slutet av veckan och bli borta till slutet på juli. Det kommer att bli konstigt så mycket som vi har hängt senaste tiden.


Imorgon får jag äntligen träffa Skrutt!!!!!!!:D

Ovido - Quiz & Flashcards