Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Elin - 2 mars 2009 20:14

Har precis blivit klar med att sätta upp en hel massa bilder på mina garderobsdörrar i mitt rum. Hade en bildvägg i min gamla lägenhet och har faktiskt saknat den det senaste halvåret när jag inte har haft ett eget rum. Nu känns det bra igen dock :) Den blev även lite uppdaterad med om än inte nya bilder, men bilder som inte varit med på den innan. Men jag ska ta och framkalla några fler bilder som är nya på riktigt nu i dagarna. Kanske till och med imorgon. Får se hur det blir.


Åkte till barnens hus idag. Min rumskompis yngsta dotter fyller år på onsdag och då behövs det ju födelsedagspresenter. Hittade den söstaste lilla ryggsäcken i "tummen" form åt henne. Tyckte verkligen om det programmet när jag var liten, det är synd att det inte visas på tv längre. Är det bara för att jag har blivit äldre eller var barnprogrammen bättre förr?

Av Elin - 2 mars 2009 06:38

Hade fullt upp i söndags. Efter ca 2 timmars sömn kämpade jag mig ur sängen för att börja färden ner till Östersund med mitt flyttlass. Det gick rätt bra, sov en del av resan, men det var inte särskilt mycket trafik så vi var framme i Östersund runt 13-tiden. Lastade in alla saker i mitt nya rum och sen vart det pizza innan det var dags för pappa och bror att åka hem igen. Dom hade några timmars resa framför sig, jag var inte avundsjuk alls. Plockade upp det mesta av det jag vill ha framme i mitt rum och insåg att jag vill förvisa en hel del prylar till förrådet. Vad sjutton har jag gjort med allt det framme i min gamla lägenhet?? Tror att jag lämnade närmare hälften av alla saker i kartongerna.


Runt sju på kvällen kom Han förbi :) Mys mys! Stackarn håller på att bli sjuk, hoppas det ger med sig fort. Han hade missat bussen in till centrum så han hade gått typ 8km för att hälsa på mig. Kände mig lite omtyckt då kan jag säga! Tyvärr  kunde han inte stanna så länge, men det var kul att han kom förbi i alla fall. Gick och la mig nästan på en gång efter att han gått, var hyffsat trött efter dagen som varit. Det är verkligen inte ofta jag går och lägger mig före halv tio på kvällen! Var dock skönt att vakna mer eller mindre utvilad idag när klockan ringde och det var dags att gå till jobbet. Blir dock ännu skönare att vara ledig imorgon och sova lääääänge!

Ovido - Quiz & Flashcards