Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Elin - 27 mars 2009 00:50

Har äntligen fått åtminstone delvis av ett svar på det jag har funderat på. Och jag är så lättad, det går inte att beskriva. Hade gjort en elefant av en myra, som en vän till mig beskrev saken tidigare idag. Är så glad att det var så det var.


Fick stänga hotellet en timma tidigare ikväll. Riktigt skönt. Begav mig direkt från jobbet till Oscar's för att träffa en god vän som är i stan tills imorgon. Hon är en sån där person som man alltid blir på bra humör av att vara runt, har saknat henne mycket sen hon flyttade härifrån, så det var riktigt kul att träffa henne igen. Ser redan fram emot juni när hon kommer upp nästa gång :)


Insåg just att jag har loggat in här flera gånger idag. Ska inte påstå att jag är beroende av att blogga, men jag har kommit in i en rutin att skriva ett inlägg (nästan) varje dag innan jag ska sova. Det känns som ett bra avslut på dagen att samla tankarna lite och skriva ner vad som hänt och så.


Imorgon blir det att hoppa in för chefen ett par timmar på jobbet, han hade tydligen något viktigt möte. Efter det kanske jag ska träffa Honom :)

Ovido - Quiz & Flashcards