Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Elin - 5 mars 2009 07:31

Ville verkligen inte kliva upp när klockan ringde i morse. Som att jag var trött. Inte mycket att göra dock, har man ett jobb är det bäst att se till att få behålla det, speciellt i tider som dessa. Just nu är det inga gäster i frukostmatsalen, lite skönt med en paus faktiskt. Är sjukt trögstartad idag av någon anledning.


Jag och min rumskompis kom igång rätt bra med uppackningen igår. Köket är i princip klart, bara lite småtjafs som ska in i förrådet som fortfarande står i någon låda på golvet. Kom fram till att vi har sjukt mycket skåp i olika former (och färger också för den delen, hua!) och det är rätt nice. Man verkar ju alltid samla på sig en hel massa prylar som man måste förvara någonstans. Blev rätt nöjd med resultatet i köket, dock så orkade vi inte diska så får ta tag i det innan jag ska göra tårtan efter jobbet idag. Suck. Avskyr verkligen att diska. Men men, ett nödvändigt ont är det ju. Tror att en investering i en diskmaskin är ett måste inom en snar framtid.


Jag trodde att pirret i magen som "hemsökt" mig senaste tiden hade lagt sig, men icke. Det hade snarare tagit en kortare semester och nu är det tillbaka igen. Har en känsla av att det bara kommer bli värre under dagen eftersom att Han och hans lilla dotter kommer på barnkalaset senare ikväll. Hoppas också på att vi kan hitta på något i helgen, är ju ledig fredag-söndag och skulle gärna spendera åtminstone någon av dom dagarna med Honom :P

Ovido - Quiz & Flashcards