Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Elin - 20 mars 2009 22:08

Känner mig som jag trodde att jag skulle göra idag. Ont nästan överallt och lagomt mör. Men jag klagar inte, jag vet ju vars det kommer ifrån, och jag hade ju en klockren dag igår. Mina knän är blåslagna också, men det kan jag inte klaga på heller.


Inget ovanligt hände på jobbet ikväll. Det var rätt lugnt. Dock återkom det eviga problemet med garaget och gäster som inte får plats trots att dom bokat. Vet inte hur många gånger gäster har klagat på det och nu är jag less. Skrev en halv sida om det i vår "little black book", hoppas det händer något snart. Vet inte hur många gånger och förslag som vi har tagit upp om det men chefen har inte gjort något. Jag tycker att det är dags nu. Hur mycket kan man tjata på sin chef? Känns som att det är en massa småsaker som jag skulle vilja var anorlunda, men har ju inte jobbat där så länge att jag känner att jag kan ta upp hur mycket som helst. Måste få mer "kött på benen" först.


Nu blir det ett glas vin och en film med min rumskamrat!

Ovido - Quiz & Flashcards