Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Elin - 4 mars 2009 19:12

.. med lägenheten. Det kommer ju folk hit på barnkalas imorgon. Inte så många, men dock en viss person! Som att jag längtar :)


Blev väckt av en mycket liten person idag. En liten tjej som fyller tre idag. Man kan ju egentligen inte klaga när ett gulligt litet pyre kommer in helt försiktigt och säger "eeeelin..?" så där helt sött. En kram fick jag mig också :) Sen var det bara att pallra sig ur sängen och göra sig klar för jobbet. Det var inte så många gäster till frukosten idag så det var skönt. Dock blev det helt segt senare under dagen då det inte fanns speciellt mycket att göra. Visst, man kan alltid gå och damma någon lampskärm någonstans, men det blir också rätt segt i längden. Somnade en stund efter jobbet. Det är inte bra att somna på eftermiddagen för mig, det blir alltid att jag sover för länge och sen kan jag inte sova på kvällen sen. Lyckligtvis ringde Anna så jag piggnade till. Kort därefter kom min rumskompis hem och det blev dags för middag. Nu degar vi båda två i soffan en stund och samlar krafter för att packa upp det sista ur alla flyttlådor som är kvar här. Det verkar dock som att det är trögstartat. Hua. Noll motivation idag. Hoppas den dyker upp när vi väl kommer igång.


Ovido - Quiz & Flashcards