Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Elin - 19 mars 2009 23:41

Var ganska skeptisk till dagens aktiviteter innan det bar iväg, hade mest sett fram emot det för att få spendera en dag tillsammans med Honom. Men VILKEN DAG det har varit!  Som att det var roligt med Sleighcross! Kom på mig själv med att skratta av ren fröjd när jag åkte i backen. Vill definitivt åka dit igen snart! Funderar skarpt på att ta med mina tyska vänner dit när dom kommer och hälsar på nästa månad. Problemet är bara hur vi ska ta oss dit i så fall, det kan vara lite svårt utan bil. Aja, det löser sig säkert.


Fick träffa flera av Hans kompisar idag. Det var riktigt trevligt. Kände mig faktiskt välkommen i gänget. Pratade och skojade med några av dom och så. Sen visade Han öppet att vi är lite mer än vänner. Höll mig i handen och kramade om mig och så. Då blev jag glad :D Efter att vi kommit tillbaka till stan stannade Han en stund hos mig, drack varsin aquatini i soffan. Gott och mysigt. Jag känner mig verkligen så lycklig sen jag träffade Honom, kan inte förstå att något sånt här kan hända mig.

Av Elin - 19 mars 2009 13:48

Matsäcken är packad, täckbyxorna är på, ute strålar solen. Sitter bara och väntar på att dom ska komma och hämta upp mig nu. Persåsen, here we come! :D

Ovido - Quiz & Flashcards