Alla inlägg den 3 april 2009

Av Elin - 3 april 2009 22:42

Sov inte alls bra inatt. Vaknade strax efter kl 7 och det kändes som att jag inte sovit alls. Det var som att jag bara blinkat och så var det morgon. Usch. Lyckligtvis hade jag kvällspasset på jobbet idag så jag kunde somna om en stund till. Vaknar strax efter kl 10 av att telefonen låter. Mamma har skaffat en ny mobil och sitter och exprimenterar med MMS (innan hade hon ingen kamera på telefonen). Strax efter MMSet får jag ett SMS; "Hej jag har provat att skicka ett mms, har du fått det/kram" Sötmamma :) jag tror inte att hon har upptäckt leveransrapporter ännu :P


Blev bjuden på lunch av Bambi, det blev thaimat idag. Gott och mycket trevligt :) Efter lunchen var det dags att gå till jobbet, för en hyffsat seg kväll. Alla gäster utom ett sällskap kom mer eller mindre i en klump, och de sista var förstås sena. Det är inget ovanligt, men det som störde mig var att jag ringde dom för att ta reda på deras ankomsttid och de säger "vi är där om 15-20 minuter". Klockan var då 21.20 Dom kom ungefär 22.10 Suck. Aja, inte mycket att göra än att vänta på dom och stänga sen. I övrigt var kvällen näst intill händelselös.


Nej, nu ska jag göra ett till försök på gitarren innan det är dags för sängen. Frukostpasset imorgon, hoppas jag får sova ordentligt inatt.

Ovido - Quiz & Flashcards