Alla inlägg den 18 april 2009

Av Elin - 18 april 2009 16:15

Ikväll ska jag och Skrutt göra P-town osäkert. Som att det ska bli roligt. Det spelar ingen roll hur mycket/lite folk det är, vilket folk det är eller vars vi hamnar, när Skrutt och jag kommer igång blir det alltid minnesvärda och asgrymma kvällar. Om en stund ska vi åka och grunda med en pizza och sen ska vi hämta upp mina kära föräldrar. Sen drar vi igång! Chaffis är fixad, drickat inhandlat och outfitsen bestämda. Pratade med en vän jag inte träffat på länge också, kanske blir en förpärla med han och hans vänner. Skulle vara skoj! Annars blir det nog någon annanstans. Inte för att det spelar någon roll som sagt. Sist satt vi här hemma i mitt gamla flickrum bland bråte och flyttkartonger och hade lika roligt ändå :)  Det är verkligen så skönt att umgås med bästa vännen som känner mig utan och innan. Jag behöver inte någon mask överhuvudtaget när jag är med henne, hon vet vem jag är bättre än någon annan och hon accepterar mig precis för den jag är. Underbart med sånna vänner. Ikväll är det du och jag Skrutt :D

Ovido - Quiz & Flashcards