Alla inlägg den 5 april 2009

Av Elin - 5 april 2009 00:08

Hade inga större planer efter jobbet idag, inga alls faktiskt. Min rumskompis kom och bankade på min dörr och tyckte vi skulle styra upp nå mat. Vi kom som inte på något bra så vi gick till affären för inspiration. Väl där bestämde vi oss för att äta tacos. Sen så ringde vi en gemensam kompis och hörde om han ville vara med och käka och sen hitta på nått skoj. Det visade sig att han och några till skulle käka pizza och se film, men vi lyckades övertala dom att äta tacos istället :P Vi handlade det som behövdes och gick sen hem till våran kompis. Kollade på Twilight. Den var rätt bra tycker jag. Fick en sån där skum känsla efter den var klar att jag ville se den igen. Hade jag varit ensam hade jag förmodligen gjort det. Den här gången nöjde jag mig med att lyssna på theme-låten på youtube. Efter filmen kände jag mig dessutom lite för trött för att vara social, så jag gick hem. Satte mig och övade lite på gitarren. Har varit lat de senaste dagarna och inte övat alls. Inte bra! Fy på mig. Sätter dock tre ackord nu och det går hyffsat snabbt att växla mellan dom i olika kombinationer nu. Det gjorde heller inte lika ont i fingrarna den här gången så det kanske går framåt ändå! Helst av allt skulle jag vilja ha ett piano, men det lär nog dröja. Har ju velat lära mig spela gitarr i flera år nu så det är inte helt fy skam det heller.


Nej, nu tror jag bestämt att det blir lite mera film innan jag ska sova!

Ovido - Quiz & Flashcards